søndag 7. oktober 2012

Bad 2 etg

Her kommer et bilderas av badet vårt i andre etasje. Dette er hovedbadet vårt siden vi har soverommene våre i denne etasjen. Hadde veldig lyst å ha subwayflis på veggene, men mannen orket ikke tanken på å legge så små fliser he, he. Men jeg er veldig fornøyd med de her! Får litt samme feelingen og rimelige var de også. Baderomsinnredningen og vasker er fra kvik, lamper ikea, speil house doctor. 
Vimpelrekken her vant jeg på en give away hos Fjeldborg.
 
 
 
Med dette innlegget melder jeg meg på NIB sin utfordring BAD.
 
Ha en fin søndag!!

17 kommentarer:

Unknown sa...

Lekkert bad og en veldig koselig blogg:)

Ha en fin kommende uke:)

Klem Linda

Anonym sa...

Kjempefint Ane :-) Du er flink! Klem M

Anette {foreldremanualen} sa...

Lekkert! :-D

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Lekkert! Lykke til i konkurransen :)

Godklem!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Lekkert! Lykke til i konkurransen :)

Godklem!

ralfefarfars paradis sa...

Så fint- syntes det var skikkelig lekkert med de flisene på veggen- masse lykke til i utfordringen med det fine badet ditt;)

Unknown sa...

Nydelig bad!!! Fikk lyst til å bade i badekaret ditt mens jeg leser bok! :)

Unknown sa...

Utrolig lyst og lekkert bad:)
Kjempefint ♥

Anonym sa...

Så nydelig bad,fantastisk badekar og baderomsinnredningen var så nostalgisk og fin,flisene var så fine og kranen over badekaret herlig:)
Lykke til i utfordringen skjønne deg:)
Klem fra Lillian

Monica fra Koseleg sa...

Hei!
Nå har jeg brukt laang tid her inne på bloggen din- og når sant skal sies så har jeg koset meg veldig! For en flott hustomt og for et hus! Jeg drømmer....
Ønsker deg en flott ny uke og takk for titten!
Mvh Monica

Svenngården sa...

Fiiiine badet deres asså :)

Masse lykke til i utfordringen!! :)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ååå, så fint dette var! SÅ kule de flisene var :)

Anonym sa...

Hei

Jeg er frilansjournalist i Kamille og vil gjerne komme i kontakt med deg. Ta gjerne kontakt på mail: katrine@romfortekst.no eller tlf 40 73 75 00

Vennlig hilsen
Katrine Leira i Kamille

Josefine sa...

Lekkert, Ane :)

HusmorDronninga sa...

Så flott bad du har!
Jeg er innom for å finne litt inspirasjon til fliser.. Flisleggeren kommer iløpet av morgendagen, og jeg må ut å bytte fliser i kveld :P

Lykke til i utfordringen :)

Anonym sa...

Hei igjen...

Jeg synes badet ditt er skikkelig stilig!!! Har lyst å kopiere det litt.

Vil du være så snill å fortelle meg hvor du har kjøpt flisene dine og hvilken st/dimensjon de er?
Og er innredningen badromsinnredning? Sliter med å finne den på kvik sin hjemmeside...:(

mvh
Iris

et kjært hjem sa...

Hei, kjekt du liker badet vårt :) Flisene er ca 20*40 cm og er kjøpt på fargerike. Innredningen er en baderomsinnredning. Men jeg mener at frontene kan brukes både på bad og kjøkken. Lykke til med oppussingen ;) Ane