fredag 14. juni 2013

Hekling og ufrivillig bloggpause

Ooolala som tiden flyr! Her har det ligget et innlegg klar til publisering siden april :) Det har vært hektisk og lite tid til blogging, men nå skal jeg legge ut dette innlegget som har blitt "gammelt" haha! I mars ble jeg spurt om å være med på klikk.no med en heklereportasje. Jeg er absolutt ingen reser til å hekle, men bestemorsruter og "rett frem" hekling kan jeg :) Bildet av meg i reportasjen, er bare å skrolle fort over!! Ikke noe lett å ta bilde av seg selv nei, og det gjorde jeg selvfølgelig ikke før rett før jeg måtte sende inn bildene. Prøvde å få sønnen min til å ta bilde av meg før han gikk på skolen, men gikk ikke så bra det heller haha! Så dette var faktisk det beste :))
 
Ellers på heklefronten holder jeg på med et teppeprosjekt, der jeg bruker strimler av gamle dynetrekk som tråd. Tror det blir bra...men det tar sin tid!
 
Har forresten nettopp blitt et år eldre, og har fått litt nytt fint interiør joho! Så det må jeg vise frem snart :)
 
Ha en strålendes helg!

3 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så gøy å se nytt innlegg her hos deg.
Ha en fin fredagskveld,så gleder jeg med til å se det nye.
Klem Christina

Mitt og vårt hjem sa...

Heisann, så gøy å se deg på bloggen igjen:)
Har vært trufast leser av deg lenge,så første gang eg kommentere her;)
Kjempefin pute i benken:)
Ha en fin helg!
Klem Siv Mette

idylloghim.blogspot.com sa...

hei:o)
Den heklede puta di er helt nydelig. Sånn har eg også lyst på ;O)
Kos deg.
MVH
Ann Elin