tirsdag 7. juli 2009

Gode kjøp!

Hurra, jeg har fått meg benk til å ha på mitt fremtidige kjøkken! Jeg lastet inn et bilde av en benk på bloggen min igår uten å vite at jeg skulle finne en idag. Skulle bare på butikken og handle litt til middag...så tok jeg bare turen innom en veldig koselig blomsterbutikk først. Der stod denne benken og ropte til meg! Butikkdamen kunne ikke finne prislappen, tror den er ganske dyr sa hun. Æsj, tenkte jeg...de bruker jo å koste litt for mye for min lommebok. Men...sa hun...den har stått her en stund, så du kan få den til 1500 kr. Så da ringte jeg til mannen min for å høre om det var greit at jeg fikk benken i bursdagsgave istedet for en tallerkenhylle som jeg egentlig skulle få. Det var greit for han, så da var det bare å dra kortet. Hurraaaaaa! Så da blir det en tallerkenhylle på ønskelisten min her på bloggen istedet, he, he.


Denne lysekronen har jeg kjøpt på samme butikk, på salg. Føler meg heldig!


8 kommentarer:

KRUSEDULL sa...

Heisann:) Fikk øynene opp for bloggen din for noen dager siden. Var ekstra artig da jeg så at det var ett kjent ansikt bak denne bloggen. Virkelig nydelig blogg du har! Her vil jeg absolutt følge med og hente mye inspirasjon. Jeg og min lille familie bor også i en liten hytte for tiden. Venter spent på å begynne bygging av nytt hus snart. Gleder meg til å få det akkurat som jeg vil:)Hils så mye til Jostein! Kjempeheldig som fant den benken! Har også en slik på ønskelisten:) Klem fra Kristin

perler på en snor sa...

ÅÅÅ du er heldig! Sånn benk har jo jeg og sett på og ønsker meg (hehe bombe). Den er knallfin! Klem:)

Margrethes hus og hage sa...

Skal si du har gjort gode kjøp :) Det er morsomt å handle når det er til slike priser. Flotte ting!

Hilsen Margrethe

Lotta sa...

Heldige du!Sånn benk ønsker jeg meg også:) Ha en fin kveld..Klem

små og store drømmer sa...

Hei.
Koselig blogg du har.
Den benken var kjempe fin. Litt av et kupp :)

Anonym sa...

ÅÅÅ så heldig, den benken vil jeg også ha!!
Kjempefin blogg:-)
Klem Hege.

Balke gård sa...

Nydelig, og hvilket kuppp! Du er rå på pruting uten å gjøre det:-)

Laluna sa...

Heldig ja..?? Snakk om! Nydelig benk og flott lysekrone. Dette må du bare nyyte... Skulle gjerne hatt en sånn benk..