torsdag 13. august 2009

Er visst fortsatt i feriemodus...

Kjøpte en søt lilla blondekjole fra vila idag til bare hundre kroner. Viser bildet av de lekre knappene på ryggen, og det herlige stoffet. Visst jeg blir lei av å bruke den, skal jeg sy noe fint (forhåpentligvis) av den.
Smarte magnetoppheng fra house doctor, i morgen henger det lapp om tannlegetime...gruer meg!
Denne nydelige liljen fikk jeg av svigermor, hun hadde plukket den fra hagen sin. Så koselig, det ble jeg glad for! Jeg tittet tilfeldigvis bak den ene gardinen vår på stuen her om dagen, og fant ut at jeg har fire orkider som spirer. Den ene hadde allerede en blomst. Plutselig er det mye blomster i den lille stuen vår, herlig!
Så vil jeg takke C ♥ med bloggen "et bikkjeliv"for koselige awarder. Tusen takk kjære deg, det setter jeg stor pris på!

5 kommentarer:

C ♥ sa...

Fortsatt feriemodus her og.. Tar visst litt tid å komme inn i hverdagen. Håper det går greit hos tannlegen, også må du ha en god helg :)

klem C

IfraLahell sa...

Åhhh- nydelig stoff og farge på den kjolen. Kunne sikkert blitt en fin pute etterhvert...!?
Lykke til hos tannlegen i dag. Er ikke spesielt glad i "han" jeg heller, men det er veldig deilig når det er overstått.

God helg til deg og dine!!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hmm...skulle också behöva gå till tannlegen.... Snygga magnetoppheng, och praktiskt av ha en för var dag.

Hoppas du får en riktigt fin helg!

Unknown sa...

Så lekkert stoff på den kjolen! Veldig smarte og fine magnetoppheng. Lykke til hos tannlegen! :)

Skjønner ikke hvordan du får til de orkideene. Mine bare visner vekk. Bladene og alt bare tørker ut... De liker meg visst ikke. Sukk!

Unknown sa...

Er du i Måløy nå? Å, den skulle jeg gjerne sett på den soveposen altså. Men den er sikkert kjempedyr, så det var nok best at jeg ikke var tilstede da du fant den. :)