torsdag 3. september 2009

Award og utfordring

For noen dager siden fikk jeg en award med damen bak bloggen "Theresedorothea", tusen takk! Veldig koselig å få award, det setter jeg stor pris på! Hun har en veldig koselig blogg, så ta turen innom den! Men awarden fulgte det med en utfordring der en skal skrive ti ting om seg selv.

♥ Det beste jeg vet til middag er potetball med sukker på.
♥ Jeg liker veldig godt katter, spesielt kattunger. For ikke så lenge siden fikk vi oss en skjønn liten pus som heter Tornerose...men vi roper på Rose :) Som forøvrig klatret opp i det høyeste treet i hagen idag og kom seg ikke ned uten hjelp.
♥ Jeg er sykepleier
♥ Drømmer om å starte min egen interiørbutikk, med litt kakesalg i butikken...men det blir nok bare med drømmen.
♥ Jeg har vokst opp med en mor som elsker å lage kaker, og jeg likte ingen av de. Men for et par år siden begynte jeg virkelig å like kaker, og jeg forsyner meg gjerne flere ganger *fnis*
♥ Veldig glad i å spille spill!
♥ Har ofte på meg fire ringer på fingrene, som jeg elsker!
♥ Liker godt å male bilder, kunne ønske jeg hadde mer tid til det!
♥ Jeg er glad i britisk krimserier og krimbøker.
♥ Jeg setter stor pris på god humor og latter!

Jeg var litt treg å svare på utfordringen, og ser at veldig mange har fått den samme. Så jeg sender den videre til de som eventuelt ikke har fått den, og som synes det høres gøy ut å skrive ti ting om seg selv. *smilefjes*

1 kommentar:

Kristina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.