mandag 15. februar 2010

Da er vi endelig igang med huset...


Snekkerene kom klokken halv ni idag og begynte å sette opp vegger.
Det gikk utrolig fort, og jeg gleder meg veldig til å se hvor langt de kommer i morgen! Nå kikket jeg akkurat ut av vinduet og så tre små gutter (der iblant min egen sønn som jeg tror så alt for godt om ifølge pappaen *s*) tisse opp i en gammel do som står i hagen. Svogeren min skiftet do i hytta, og gamledoen kom ikke lenger enn ut i hagen? De sluttet fort når jeg banket på vinduet, HERLIGHET!!! Nå skal jeg gå ut og "snakke" litt med de! Tudelidu

8 kommentarer:

KRUSEDULL sa...

Ååååå, så fint det ser ut! Kjempespennende da!! Kan jeg spørre hvem som leverer huset? Vi går her og venter på svar på byggesøknaden.... Gleder meg til å følge med på huset deres! Helt etter min smak:)

Lisas hjem og skatter sa...

så kult og så fort det går!!!:o) huset ser kjempefint ut :)

Torill sa...

Et ferdighus? Lagar dei huset på førehand på fabrikken? Så enkelt!

Villa von Krogh sa...

Gratulerer! :) Skjønner at du er i ekstase nå ja. :)
Ser kjempefint ut!

mette sa...

Så gøy! Ser ut som huset kommer opp raskt. Lykke til videre! Ser nydelig ut.

perler på en snor sa...

Wow jeg blirhelt fasinert av hvor fort det går! Det ser kjempefint ut, så spennende!:)
Kjekt at dere endelig er i gang!!:)
-Må le av de guttene hehe:)

Bestefars Verksted. sa...

Ser helt nydelig ut,kan jeg spørre hvilken type hus det er ? Morsomt når det går så raskt å få det opp.....hadde ligget søvnløs,om det var vårt......hihiii :) Spennende tid for dere,med mange valg som må tas :)

mi-rachel sa...

for et flott ferdighus!