tirsdag 18. oktober 2011

Matbod

Når vi tegnet huset, hadde jeg veldig lyst på en matbod med inngang fra kjøkkenet. Men det ble rett og slett ikke plass til det. Skorommet under trappen har fungert dårlig, så nå har vi laget til en matbod der istedet. Så da må jeg ta et skritt ut i gangen for å komme til boden, men det skal gå veldig bra he, he...skjønner ikke at vi ikke har tenkt på å lage det til før! Det har ikke kommet så mye matvarer inn her ennå, men gleder meg til å fylle opp!

Siden sommeren var så dårlig så har jeg ikke vært klar for høst og jul, kjenner at jeg nesten gulper når jeg ser kakemenner i butikkene (men har jeg likevel smakt på en? Ja...og jeg skammer meg!?). Men likevel kjenner jeg at det skal bli koselig å gå inn her å hente kakebokser når den tid kommer!
Den sommerslige looken med pastellfarger og ikke minst lemonaden har vandret fra kjøkkenet og inn på boden.  Ha en fin høstdag, mens jeg nyter sommeren i matboden ;)
                                                                    

11 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Så utrulig flott :) Vi har et lite spisskammers på hytta og det er så kjekt!!
Klem Tove

Tove `blogg verden sa...

p.s la meg til som følger :) Så mange fine blogginnlegg :D

KRUSEDULL sa...

Så koseli at du er tilbake etter ein liten pause! Utrolig fin matbod!! Det må vere den finaste og mest matchende matboda ein kan finne:)

Åse fra mitt lykkehus sa...

Guuu for en flott matbod da:-)Drømmebod.

Klem Åse

sa...

Dette var en kjempefin matbod! Nesten synd å "gjemme! vekk en så fin og ryddig bod :) Hehe

Nydelige bilder! Legger meg til som følger hos deg, så snakkes vi snart igjen :)

Ha en fin uke videre! Klem

Unknown sa...

Så utrolig kjekt med matbod!!
Får aldri nok lagringsplass;)
Og der inne var det en herlig blanding av deilige pasteller ♥ Hadde blitt glad av og gå inn der ja;))

Ha en finfin kveld!

Klem Line

Herman Grans ♥ sa...

Så fint! :)
Matbod er genialt!
Fine farger hos deg, skikkelig sommer på matboden ja :)
Ha ein fin kveld! Hilsen Grete

Anonym sa...

for en drøm av en matbod! og er helt IMPONERT over hvor gjennomført alt er hos deg! (dere...) klem Runa

Unknown sa...

ÅÅÅÅ LEKKERT SMEKKERT!!! En fryd av en matbod. Du er flink du! Også Jostein da. :) Klem!

Ninni sa...

Herlige farger! Så lyst og fint:)Vi har klesoppbevaring under trappen. Godt å få utnyttet plassen.

Ha en fin søndag.

Klem Ninni

Gunnhild sa...

åååh, det er det mest delikate spisskammerset jeg har sett!
og gjett om jeg ønsker meg et sånt! herlig ;)