søndag 2. september 2012

Bloggtreff

Da kommer det noen bilder fra bloggtreffet på fredag. Jeg glemte som sagt kameraet mitt, så alle bildene i dette innlegget har jeg lånt fra min vakre venn Jordbærpiken. Hun har en kjempefin blogg, og har mange flere fine bilder fra bloggtreffet der! 
Vi fikk omvisning i ekornes-bua i Ålesund, et utrolig flott bygg med tømmer, mursteinsvegger og fine vinduer!
 
Tre damer fra ekornes viste oss rundt i bygget. Markeds- og informasjonskoordinator Janita Sperre Ulvestad, stylist Berit Steffensen og designer Rikke Wold.  
Vi prøvde produktene underveis i omvisningen, her deilige senger!!
 
Til slutt kom vi til et vakkert pyntet bord og deilig tapas! Og en goodiebag også til hver enkelt, gøy! Jeg kosa meg hele kvelden! Takk til ekornes som arrangerte! Og takk bloggjenter for en koselig kveld, veldig kjekt å være sammen med dere!! Håper det blir flere slike treff fremover! 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Skal du ikke legge ut noen bilder av deg selv? Du er jo så flott!!! :)

Ja, det var en superkoselig kveld! Sånne håper jeg det blir flere av. Klemklem!

Marianne With Nor sa...

Hyggeleg å treffe deg! Ein kjekk og koseleg kveld, håper det ikkje blir lenge til neste gong!

Klem Marianne

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Ser ut so dere hadde en kjempe koslig kveld ☺ hadde ønsket å ha vært der men sitter på andre siden av jorden,så det blei litt vanskelig.. Nydelig hjem du har ☺
Fin mandag til deg ☺