fredag 21. desember 2012

I vårt vindu...

...henger det kongler på en snor. Så i et juleblad en dame som hadde hengt opp gammel julepynt på en ståltråd i vinduet. Syns det var en god ide, men her ble det kongler istedet.
 
Ved siden av bildeveggen har jeg klippet ut noen juletrær i svart filt. Inspirert av så mange bloggere har jeg også brukt kakeformer som mønster. Raskt og enkelt å lage!
 
Tenk nå er det ikke lenge til jul! Her har vi vært syke i over en uke, så jeg har ikke fått gjort alt jeg hadde tenkt. Men jul blir det likevel ;) Nå er vi heldigvis friske, bare hosten som sitter litt igjen. Julekortene sendte jeg av gårde med posten idag, takk og lov! Det er veldig koselig å lage til julekort, men blir likevel lettet hvert år når de er ferdig! Kanskje fordi jeg alltid er sent ute!
Nå er det på tide å legge seg! Har vært på pakkeparty ikveld, og blir skikkelig våken av sånt hihi. Det er bare såå gøy, takk for en koselig kveld jenter!! Sist gang vant jeg bare en pakke, i år vant jeg to. Går rette veien dette her ;) God natt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig Ane!
Klem M

Unknown sa...

Nydelig, lekkert!!! Godt å høre at dere er friske igjen. Fint å få det unnagjort før jul iallefall. :) God natt, min skatt!

Anonym sa...

Så utrulig flott du har det og så fint med konglene du har hengt i vinduet slik,kjempefint!!lurt å klippe ut tre i fint o bruke pepperkakeformer,det har e ikkje tenkt på:)
Godt å høyre at der er friske igjen,kjedeligt når ein blir sjuk i desse tider men det er jo så mange som blir.

Ønsker deg forsatt fine førjulsdager!
God klem fra Lillian

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Å, så fint!!!

Unknown sa...

Herlig pynt:)
Er så fiiint i stuen deres!!

Ønsker deg og dine en fantastisk flott jul!
Kos dere max ♥

perler på en snor sa...

Kjempefin konglepynt!! :)
Vi har også vært syke, Madelen har litt feber enda. Jeg og jentene blir ikke hjemme i morgen, vi skal ut til mormor med gaver. Men Runar er her så bare stikk innom, her er en liten ting til dere også:)
God jul håper vi treffes snart !!:)

Anonym sa...

Det e så fint å ta naturen inn i huset:)spesielt i julå.