mandag 3. januar 2011

Jul i nytt hus


Her går det laaang tid mellom innleggene! Vi kom oss i hus to uker før jul, og har feiret jul og nytt år sammen med familie og venner. Vi har fått på plass det meste, men det tar litt tid å få bilder på veggene og bestemme seg for hvor ting og møbler virkelig skal stå. I gangen er jeg ferdig, så her er det kommet opp bilder :)

I den svarte rammen på kommoden står juleevangeliet på fransk. Ellers ble det brun og hvit julepynt her, og et mailegpyntet juletre.

Nå er julen over og pynten er kommet på loftet. Godt nytt år til dere alle ;) 

8 kommentarer:

Torill sa...

Godt nytt år og gratulerer med innflytting. Deilig å vere i hus tenker eg. Trudde du hadde slutta og blogge og har fjerna meg som følger, men om du fortsett med blogginga legg eg meg gjerne til igjen :-)

perler på en snor sa...

Så koselige glimt fra nye-huset!!
Håper dere har hatt en fin jul, og tusen takk for kjempefine jule-kort!
Klem:)

Sommerlyst sa...

Å så flott! Gratulerer med nytt hus! Kan tenkte meg det var kjekt å komme i hus til jul.

Håper du vil blogge masse fra ditt nye hjem - for her ser det ut som det kan bli mye inspirajon å hente!

Nydelig inngangsparti, flotte dører. Likte spesielt at det er en liten vindusrekke over døren.

Klem

Hjemmekjær sa...

Så herlig da, fått feire jul i nytt hus! Gleder meg til å se mer fra huset deres:) Flotte bilder fra gangen!!

Ha en fin uke!

KRUSEDULL sa...

Åååå så kjekt å se deg igjen her inne!! Har savnet innleggene dine og vert veldig nysgjerrig på hvordan det har gått med husbyggingen deres! Så kjekt å se at dere endelig har kommet i hus! Dere er jammen heldige! Må være skikkelig deilig!! Det første lille glimtet ser virkelig bra ut!! Gleder meg til å få se mer! Ser også at du har en liten skatt i magen igjen!! Gratulerer så masse! Det var veldig koselig! Håper formen din er god!! Gleder meg til å se mer fra huset deres! Hos oss står det stille i byggeprosessen etter avslag på avslag. Vi venter og venter på at det skal snu til det positive.... så i mellom tiden har vi gjort noen små grep i huset vi bor i nå. Snakkes!!

mi-rachel sa...

gratulerer med nytt hus ja!
så kjempe fint ut!!

Unknown sa...

Kooooselig å ha deg tilbake på bloggen, Ane! Dere har et fantastisk flott hjem! Jeg ble veldig inspirert da jeg var hos dere i dag, så jeg har lyst hjem og rydde og sortere. :)

God helg videre! Klem!

Gunnhild sa...

vakkert!
flotte inngangsdører..ekstra staselig med doble dører!

kjøkkenet i neste innlegg var og helt supert..ser ut som alt er gjennomtenkt og godt planlagt.. og vakkert!

mvh gunnhild