søndag 10. mai 2009

Mye fint på kid!

Dette kurvfatet gleder jeg meg til å bruke i sommer, når vi skal grille på verandaen. Supert å ha brødskiver eller baguetter på :)

Mange fine utepotter, bare plantene som mangler! Vi solgte huset vårt i november, så nå har jeg ikke min egen hage lenger. Så da blir det mange potter med vakre blomstrer på verandaen :)
Kjøpte to store kurver og to aviskurver. Den ene bruker jeg til å ha hekletøyet mitt opp i. Dette skal bli et bestemorteppe til sofaen vår. Kommer nye bilder når det er ferdig. Men det tar sin tid med tepper :)


1 kommentar:

Unknown sa...

Din heldiggris som fikk så mange fine ting på Kid! Da jeg var der hadde de verken hageredskapene eller de små potteskjulerne eller aviskurvene... Har de fler igjen der du bor? Kanskje jeg skulle ta meg en tur dit og se, så kan vi jo ta en kaffe samtidig. :) Nydelig blogg du har forresten!