lørdag 3. oktober 2009

Litt flere "gamle" kjøkken bilder...

Kopper og hylle kjøpt på Kremmerhuset, håndklær fra Åhlens, blomsterpotte fra Ikea og et lite lerret som jeg har stemplet på teksten "let`s do the dishes".
Litt mer stæsj i hylla, og en lekker kaffitrakter *s* Skapet kjøpte jeg på salg på en bruktbutikk...litt komisk i grunn...butikken hadde halv pris på alle møblene i butikken...har ikke vært på en bruktbutikk som har salg før *S*

Jeg er veldig glad i lyseblå detaljer som dere ser! Brødboksen var fylt med mange bokser, alt til bare 100 kr på butikken Herlighet for noen år siden. Jeg ble så giret at jeg kjøpte en rosa serie til å ha på Hannah sitt rom og en lyseblå serie til for å ha på Benjamin sitt rom. Noen av boksene kunne jeg bare skrape vekk skriften, men på de fleste ble der merke. Så der må jeg ha et klistermerke utenpå. Det tar visst sin tid, for jeg har ikke funnet noen jeg liker.
God helg til dere som er innom her!

17 kommentarer:

prinsesselinn sa...

så fint det tynne høye skapet var, kjempefint
ha en deilig lørdag.

Verandasol sa...

Jeg er også veldig glad i lyseblå detaljer! Og må bare spørre hvor du har kjøpt det feiesettet? Feiekost brukes daglig her i huset, men det settet jeg har er ikke fint nok til å ha fremme, og det hadde jo vært mer praktisk om det kunne vært det.

Ha en fin lørdag!

hjem hos linda sa...

LYSEBLÅTT..HMMMM DET LIKER JEG OG...
Lagt meg til som følger hos den flotte bloggen din jeg....Tips..på panduro har de et helt brett med mange klistermerker på.50 klistermerker med alt mulig som baby,him,her,papers,postwhite,colour,cookies,pasta.. osv....de koster bare 39 kr....kjempe fine....Klæm Linda

KRUSEDULL sa...

For ett utrolig herlig og koselig kjøkken!!! Det var bare kjempenydelig!! Veldig fint med blått!! Gleder meg veldig til å se kjøkkenet deres i det nye huset! Du er kjempeflink til å style!

Christina sa...

hei,takk for koselig hilsen hos meg!
Her var det kjekt,LYSEBLÅ I LOVE IT!!!!

Skulle gjærne hatt alt det du viser frem her..

Klem til deg med ønske om god helg.

Hanne sa...

For noen herlige bilder. Kjempedelikat kjøkken! Har du sett den lyseblå kaffekjelen fra Greengate....? Jeg så den hos Fru Dahl på Fauske her om dagen, og fingrene føltes lettere magnetiske for jeg klarte nesten ikke få den løs. *sikle*

Fru Fjeldhammer sa...

Åh, helt herlig!!
Kos deg..
klem

Balke gård sa...

Denne fargen elsker jeg også, nydelig!!! Takk for så koselig kommentar, nyt dagen på ditt vakre kjøkken!!!! Klem, Marianne

Merethe sa...

hei, så mange fine detaljer du har i hjemmet ditt!
Selv har jeg ikke vært så optatt av Green Gate, men jeg simpelthen elsket teppet og puten til guttepjokken din! Tror nok jeg hadde danset i lange baner om jeg kunne fått noe slikt til den prisen :) Her skal hanen i kurven få nytt rom, og de fargene hadde passet perfekt inn.. Nå skal jeg kikke litt videre på bloggen din :)

Anne sa...

Så fint du har det! Nydelege detaljar og vakker bilettaking:)
Ha ein flott søndag!
Klem Anne i www.anneskaar.com:)

mi-rachel sa...

jeg er også veldig glad i lyseblå detaljer.
ja..i lyseblått generelt:)

takk for kommentar på innlegget ang valgfrihet!

linn sa...

Tusen takk for koselig bursdagshilsen :O)

Så fine kjøkkenbilder du viser, lyseblått er en herlig farge :O)

God søndag til deg!

Therese sa...

Hvitt og blått er så fine farger sammen, blått og brunt også faktisk. Jeg likte brødboksen din, og let`s do the dishes ;)

Gro sa...

Så utrolig koselige bilder du viser her! jeg likte hele bloggen din igrunnen - må komme tilbake hit, så jeg legger deg i blogglista mi likesågodt!!!! Klem fra Gro

salige lavendel sa...

Hyggelig stil og pene bilder på bloggen. Tusen takk for titten :)

Beate, A Brighter Day sa...

Herlige bilder med så vakre farger! Ser kjempekoselig ut :)

Ønsker deg ei god helg! Klem

..Til Lykkes Hjem sa...

Hei! Så fint skapet ditt var. Lekkert med lyseblått. Spennende med husbygging da. Jeg vil følge med*

Ønsker deg en flott dag videre
Klem*