onsdag 29. august 2012

DIY

For en del år siden så arvet jeg denne kommoden. Det er onkelen til mamma som har laget den, og er et kjært møbel her i huset. (Eller ikke for mannen som ikke er så glad i trange skuffer og skeive dører ha, ha) Den var brun, så malte jeg den hvit når jeg fikk den. Nå hadde den blitt gul og trengte litt oppfriskning. Håndtakene er et skinnbelte jeg fikk til en femtilapp. Klippet det opp i like lange remser, og så skrudde mannen min de på med vanlige skruer.
 
...og slik ser de ut på nært hold ;)
 
Ellers så har det blitt lagt ut et bilde fra badet vårt på NIB, det kan du se HER. Gøy!!

6 kommentarer:

liven sa...

En kjempefin kommode...og smart med skinnremmer :)

Unknown sa...

Så flott kommode!!
Og så kult det ble med skinnhåndtakene:)

Elise sa...

De hpndtakene var jo smrate og dekorative samtidig. Kreativt!

perler på en snor sa...

Digger den kommoden din, og
belte-knottene ble jo knalltøffe!!:)
Gleder meg til i morra !!:)

klem:)

ralfefarfars paradis sa...

Det ble jo bare kjempestilig;)Har tenkt å lage sånne skinnhåndtak selv når vi får garderobeskap. Så nydelig kjøkken under her!!

Lykke-Li sa...

Utrolig kreativt med de belte knottene, og veldig greit å bruke ting som ikke koster så masse! Veldig fin kommode! :D