mandag 10. september 2012

Gjesterom

Velkommen inn på gjesterommet vårt!
Litt skeivt bilde, måtte stå inn i skyvedørsgarderoben for å ta bilde. Det er bare helt supert med gjesterom! Veldig fornøyd med at vi fikk til det når vi bygde hus! Et rom som ikke trenger å ryddes, men som står klart! Før når vi bodde i tomannsbolig, så måtte ungene flytte ut av rommene og det ble en del å rydde. Nå når vi har hatt gjester, så vasker jeg bare opp sengetøyet med en gang. Så er det klart til neste overnattingsbesøk.
Sengen er en furuseng vi har arvet, nattbordene er kjøpt på bruktbutikk. Sengeteppe og puter er green gate. Gardin og lamper Åhlens.
 
 
Bildene har jeg rett og slett printet ut fra dataen. Det blir ganske bra, bakgrunnen blir litt gråere enn de opprinnelige bildene fra hagedornhagen. Jeg har printet ut maange, nesten så jeg begynner å bli litt lei de!  
DIY lampe i taket. Ønsker meg veldig en ekte tine k på tvstuen!! 
Vi har dårlig med klesoppbevaring i gangen, så da laget vi til en skyvedørsgarderobe her på gjesterommet. Skal jeg noen gang gi et interiørtips, så må det bli å ha nok skap til å holde system og orden...eller hive rot inn i rett før noen kommer ;)
                       
Mannen var ikke helt fornøyd med datakroken min på kjøkkenet, så da har vi laget oss en større datakrok på gjesterommet. Litt greit å ha alle kontorting samlet! Her er plass til både printer og permer. Er ikke helt ferdig ennå, så dere skal få se mer senere!
 
Ha en finfin uke ;)

9 kommentarer:

perler på en snor sa...

Helt nydelig gjesterom Ane!! Fikk nesten lyst å komme ut for å ta meg en dubb :) Lampa var knalltøff så flink du er !! Klem :)

Unknown sa...

Så koselig det var der ♥ hadde trivdes som gjest hos dere jeg:))

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelig gjesterom!

Det er så praktisk å ha en plass hvor det er klart til gjester. :)

Unknown sa...

Helt herlig! Deilig med eget gjesterom ja! :)

Tove `blogg verden sa...

Så flott gjesterom/kontor!! Det står på ønskelisten min også ;)
klem Tove

Lisette sa...

Yndig og fin blogg;) likte meg her, såpass at jeg la meg som følger;)

Josefine sa...

Veldig kjekt med gjesterom, det ønska ej mej også! Fint var det også :)
Håper det går bra med dokke, må snakkast snart!

Elises Country Home sa...

Å, så fint!! Liker spesielt godt de flotte nattbordene, bildene du har printet ut (hvor har du funnet de?) og den nydelige lampen. Hvor har du kjøpt den søte radioen? Ønsker meg også gjesterom...

Anonym sa...

Hvor har dere kjøpt skyvedørsgarderoben? Vakkert gjesterom!